Ravi dan Siva merupakan ikon yang paling sesuai untuk di teriak kepada seluruh pelusok Malaysia bahawasanya Tanjung Malim ini adalah sebuah pekan yang tahap rebelnya sebegitu tinggi.
Baik dari peringkat omniversiti, sekolah menengah, hatta kedai-kedai di pekan juga sebegitu rebel.


Ravi, Siva?!
apa kejadah?


di sini gua akan menampal petikan dari wartawan sebuah rancang tivi - 999 / 360 - yang begitu bersungguh-sungguh meng-ekspose kerja polis di Malaysia. 


mazidul


"2 premis menjual bahan cakera optik, CD, VCD dan DVD cetak rompak dan lucah beroperasi di Tanjung Malim, Perak. "
"Dilaporkan, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, KPDNKK Perak dihubungi wartawan 999 menyatakan premis terbabit diserbu lebih 30 kali sebelum ini. "
"Namun premis terus beroperasi. Lebih mengejutkan, semalam Jabatan Kastam menyerbu premis sama, hari ini pengusaha masih memasarkan bahan sama."
"DVD lucah dipasarkan dengan harga di antara RM15 dan RM20 mengikut bilangan cerita."

" Sebelum ini program 360 pernah membuat liputan kegiatan premis sama tetapi mereka ini terlalu kebal. Sebaik dipaparkan, polis mengambil tindakan, selang beberapa hari, mereka berniaga seperti biasa"

kah kah kah!

30 kali kena serbu, boleh buat relek.

Gua sebagai kutu, tabik spring kepada pengurusan dua kedai ini yang kental dan terus menabur bakti kepada tanah Tanjong Malim.

Gua harap mak cik, pak cik kedai scene makan boleh belajar dari kedai ini, takde lah bukak kedai makan tak sampai 5 bulan dah tutup.

dan hanya mereka yang tak mengenal erti scene kereta kontrol dan trend Malaysia sahaja yang nak kedai power ni tutup.